Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. ROZUMÍM

 

Řešíte problém se zbožím zakoupeným u nás? I přes všechna naše opatření se to může někdy stát. U nás máte na zboží záruku 2 roky.

 

Jak postupovat v případě reklamace:

1. Kontaktujte nás prosím výhradně na email: info@tonywatch.cz (do 24 hodin vás budeme informovat o postupu a řešení reklamace)

2. Vytiskněte, nebo přepište na papír reklamační formulář. Formulář ke stažení zde: Reklamace zboží

3. Formulář s detailními informacemi pro reklamaci si počlivě přečtěte, vyplňte údaji uvedenými na faktuře a podepište

4. Zboží pečlivě zabalte a společně s formulářem v zásilce zašlete na níže uvedenou adresu

Firma: Tonywatch.cz
Harlacherova 3319/4
10600 Praha 10  

(Na této adrese není možné zboží reklamovat osobně)

  

   

Často kladené dotazy

V případě dodání potřebných podkladů pro odbavení je reklamace vyřízena do 7 kalendářních dnů od doručení zboží eshopu.

V případě reklamace přiložte do zásilky společně se zbožím kopii, nebo originál faktury a reklamační formulář. Formulář ke stažení zde: Reklamace zboží V případě, že nemáte možnost tisku dokumentu, stačí přepsat formulář na papír.

Nemusí, myslete ale na pečlivé zabalení a ochránění zboží při přepravě

Zboží doporučujeme obalit bublinkovou folií a zaslat Českou poštou typem zásilky: Doporučené psaní (R), nebo Cenné psaní (VL) v závislosti na povaze, velikosti a hodnotě zboží.

Při odeslání zásilky Českou poštou, nebo jiným dopravcem obdržíte tzv. podací lístek na kterém je uvedeno podací číslo zásilky. Číslo z podacího lístku stačí zadat do portálu dopravce. V případě České pošty zde: Sledování zásilek Česká pošta Pokud je zásilka označena jako doručená, zboží jsme úspěšně přijali a reklamace bude nejpozději do 7 kalendářních dnů vyřízena.

Zákazník je poté informován automatickou zprávou prostřednictvím emailu o odbavení jeho reklamace. K zaslání informace dojde nejpozději do 7 kalendářních dnů od doručení zboží eshopu. V této zprávě jsou také obsaženy informace o dodání nového, nebo opraveného zboží.

  

Doplňující zprávy a informace spojené s reklamací zboží zasílejte prosím výhradně formou emailu na: info@tonywatch.cz

Zboží z vyřízené reklamace bude zasláno Českou poštou na adresu zákazníka uvedenou v reklamačním listu. O odeslání a odbavení reklamace je vždy zákazník informován emailem.